Friends Site |
Код нашей кнопки:
Code of our button:
|
NEWS PARTNERS |
|
|
Plugins and Scripts
Total entries in catalog: 842 Displaying materials: 781-790 |
Pages: « 1 2 ... 77 78 79 80 81 ... 84 85 » |
Swift 3D MAX - плагин для 3DS Max, позволяющий экспортировать
трехмерные сцены в формат SWF, а также в форматы AI, EPS, SVG и PNT.
Эти форматы обычно используются для преобразования трехмерных
изображений для отображения через веб браузер в качестве Flash файлов.
В третьей версии плагина появились возможность создания в
мультипликационном стиле с полным контролем, настройки контуров и
закраски для каждого объекта индивидуально, интенсивность и цвет
отдельных и перекрывающихся теней теперь могут контролироваться
пользователем, контроль над прозрачностью был усовершенствован,
скорость рендеринга теперь быстрее во много раз. В новой версии также
появилась поддержка последней версии 3ds Max 2010. |
New to ZBrush's powerful plugin library is Paint Stop, which gives you truly life like painting and drawing tools.
Download Paint Stop now. |
With one click of the button UV Master automatically produces UVs for
3D models created by or imported into ZBrush. UV Master is designed to
make the creation of UVs easily accessible for all artists who need to
create human-readable UV maps for painting textures in any kind of 2D
image editor. |
RayFire Tool gives you the ability to fragment, destroy, demolish, wreck, break down, wreak havoc, blow up, burst, detonate, explode, shoot and do other similar things you have always dreamed of to do in Max.
|
Возникновение светящихся ореолов — одна из главных проблем требующая
пост-обработки после создания HDR изображений. Topaz Labs разработал
встраиваемый во многие графические редакторы, в том числе и Adobe
Photoshop, плагин Topaz Detail который поможет быстрому решению этой
проблемы. Topaz Detail идеально подходит для увеличения или уменьшения
резкости изображения, причем, предоставляет полный контроль над всеми
аспектами манипуляции и микро-регулировки контрастности без создания
каких-либо артефактов или ореолов на краях. а также для преобразования
изображений в оттенках серого с полным контролем тонального диапазона. |
Autodesk® 3ds Max® CAT software is a character
animation plug-in for Autodesk® 3ds Max® and Autodesk® 3ds Max® Design
software. CAT is designed by animators, for animators to take the
tedious technicalities out of 3D character animation. Its complete
toolset enables easy character rigging, non-linear animation, animation
layering, motion capture import, muscle simulation, and more. CAT is
fast, stable, simple, and packed with cutting-edge features that give
artists an easier way to animate characters in 3ds Max.
|
Joe Alter Shave and a Haircut 5.1 V2
Joe Alter
Shave and a Haircut is a plugin for Maya, that creates extra realistic
hair and fur surfaces. With this, you can create furry animals,
grasses, haircuts, mustaches and so on. And this is not only about
extra rendering-realistic, but also extra dynamic-realistic hair/fur.
Combining advantages from both Maya Fur and Maya Hair modules inside
itself, JA S&H is a perfect decision for your production. It makes
creating of haircuts much easier with much finer level of control and
much less rendering time. S&H also MentalRay- and
RenderMan-compatible, so you can create super-photorealistic renderings
using with no additional compositing.
|
NVIDIA PhysX For 3dsMax 2010 x32Bit & 64Bit
The NVIDIA PhysX plug-ins for Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, and
Autodesk Softimage allow users of these DCC applications to easily
create and manipulate physics simulations. |
Autodesk Maya Plug-ins Collection
|
Unwrella is an exact unwrapping plug-in for Autodesk 3DSMAX and Autodesk Maya. It is a single click solution which allows you to automatically unfold your 3D models with exact pixel to model surface aspect ratio, speeding up texture baking UV map production significantly.
Плагин, предназначенный для быстрого и корректного создания разверток (unwrapping) в Autodesk 3DSMAX и Autodesk Maya. Плагин позволяет автоматически разворачивать трехмерные модели с соотношением размеров к поверхности модели с точностью до пикселя, позволяя значительно ускорить процесс создания UV map. |
|
Statistics |
Total online: 1 Guests: 1 Users: 0
|
|